Daca ai ajuns pe aceasta pagina probabil vrei sa afli care e procedura prin care se face un retur. Ne pare rau daca produsul/produsele nu au fost asa cum ti-ai dorit! :(
❌Ai primit un alt produs fata de cel comandat?
Ooops...😳
Probabil ne-am grabit si am incurcat produsele. Ne cerem scuze pentru asta!🙇 Contacteaza-ne la adresa de email contact@olbo.ro cu subiectul "Am primit un produs gresit", spune-ne despre ce comanda este vorba, ce ai primit si ce ai comandat. Noi vom verifica situatia si vom apela la firma de curierat care va ridica produsele de la tine si le va aduce la noi. Dupa ce vor ajunge la noi iti vom trimite produsul/produsele din comanda initiala.
1. Va trebui sa impachetezi produsele care au fost livrate gresit astfel in cat sa nu ajunga inapoi deteriorate(poti folosi acelasi ambalaj in care au ajuns 📦).
2. Dupa ce vom apela la firma de curierat iti vom trimite AWB-ul pe adresa de email. AWB-ul va trebui sa insoteasca coletul cu produsele pe care le returnezi! 🚚
Nu va trebui sa platesti nimic, toate costurile vor fi suportate de noi. Noi am gresit comanda, noi rezolvam!
↩️Vreau sa fac un retur! Cum procedez?
Dupa cum stii ai 14 zile timp sa te razgandesti si sa returnezi produsele fara a mentiona un motiv! De asemenea daca alte produse "ti-au facut cu ochiul" si doresti sa inlocuiesti produsul/produsele din comanda initiala cu alte produse de pe olbo.ro, nu ezita sa ne contactezi! Tine cont de faptul ca un produs poate fi returnat doar daca acesta a fost trimis in aceleasi conditii.
🔄I. Doresc sa inlocuiesc produsul/produsele comandate.
Daca te-ai razgandit, ceea ce ai comandat nu ti se potriveste si doresti sa schimbi produsele, procedura e urmatoarea:
1. Contacteaza-ne la adresa de email contact@olbo.ro cu subiectul "Inlocuire produse" in care mentionezi numarul comenzii, ce produse din comanda doresti sa inlocuiesti si ce produse doresti sa primesti in locul lor(pentru o mai usoara identificare a lor ne poti trimite link cu produsul sau codul lui)
2. Ambaleaza bine produsele astfel in cat sa nu ajunga deteriorate si pune impreuna cu ele factura sau copie dupa factura(prezentarea facturii este obligatorie). 3. Contacteaza o firma de curierat care sa livreze produsul/produsele. Poti opta pentru orice firma de curierat, nu le vom impune clientilor nostri niciodata o anumita firma de curierat, poti alege chiar si Posta Romana, dar tine cont de faptul ca produsele trebuie sa ajunga la timp pentru a fi eligibile pentru retur. Putem sa ne ocupam noi de asta si sa contactam curierul in locul tau. Trebuie doar sa mentionezi faptul ca doresti ca noi sa ne ocupam de livrare. Vom contacta firma de curierat si iti vom trimite AWB-ul care va trebui sa insoteasca coletul. In acest caz va trebui sa platesti o taxa de livrare in valoare de pana la 24.99 RON.* 4. In ziua in care te va contacta curierul sa ai la tine coletul impreuna cu AWB-ul. 5. Dupa ce coletul va ajunge la noi, vom verifica produsul/produsele si daca totul e inregula, vom pregati comanda cu noile produse.
Daca exista diferente de pret intre produsele returnate si produsele care urmeaza sa fie livrate atunci:
Daca valoarea produselor returnate e mai mare decat valoarea produselor inlocuitoare, atunci diferenta de bani va fi restituita intr-un cont bancar mentionat de tine.
In schimb, daca valoarea produselor returnate e mai mica decat valoarea produselor inlocuitoare, atunci va trebui sa platesti aceasta diferanta si ai posibilitatea sa o platesti atat cu un card bancar(iti vom trimite un link de plata) cat prin transfer bancar sau ramburs la curier.
*Taxa pentru serviciile de livrare in valoare de pana la 24.99 RON mentionata mai sus pentru cazul in care ai ales ca noi sa contactam firma de curierat pentru preluarea coletului de la tine, va fi adaugata la diferenta dintre pretul produsului returnat si cel care il va inlocui. Aceasta taxa poate varia in functie de locul de unde se va prelua coletul. Taxa va fi comunicata clientului pe email, SMS sau alte metode de comunicare, iar dupa acordul acestuia se va apela la firma de curierat.
🔙II. Doresc sa returnez produsul/produsele comandate.
Daca doresti sa returnezi produsele comandate, atunci procedura e urmatoarea:
1. Completeaza formularul de retur(click aici pentru a fi redirectionat la formular) sau contacteaza-ne la adresa de email contact@olbo.ro cu subiectul "Retur produse" in care mentionezi numarul comenzii si ce produse din comanda doresti sa returnezi.
2. Ambaleaza bine produsele astfel in cat sa nu ajunga deteriorate si pune impreuna cu ele factura sau copie dupa factura(prezentarea facturii este obligatorie).
3. Contacteaza o firma de curierat care sa livreze produsul/produsele. Poti opta pentru orice firma de curierat, nu le vom impune clientilor nostri niciodata o anumita firma de curierat, poti alege chiar si Posta Romana, dar tine cont de faptul ca produsele trebuie sa ajunga la timp pentru a fi eligibile pentru retur. Putem sa ne ocupam noi de asta si sa contactam curierul in locul tau. Trebuie doar sa mentionezi faptul ca doresti ca noi sa apelam la curier. Vom contacta firma de curierat si iti vom trimite AWB-ul care va trebui sa insoteasca coletul. In acest caz va trebui sa platesti o taxa de livrare in valoare de pana la 24.99 RON.**
4. In ziua in care te va contacta curierul sa ai la tine coletul impreuna cu AWB-ul. 5. Dupa ce coletul va ajunge la noi, vom verifica produsul/produsele si daca totul e inregula, vom rambursa suma in RON, reprezentand valoarea comenzii platita de catre tine, in contul bancar mentionat in formularul de retur.
**In cazul in care ai ales ca noi sa ne ocupam de retur si sa contactam firma de curierat, taxa pentru serviciile de livrare in valoare de pana la 24.99 RON, mentionata mai sus, se va scadea din suma pe care urmeaza sa o transferam in contul tau bancar. Aceasta taxa poate varia in functie de locul de unde se va prelua coletul. Taxa va fi comunicata clientului pe email, SMS sau alte metode de comunicare, iar dupa acordul acestuia se va apela la firma de curierat.
Totodata in cazul in care vom apela noi la firma de curierat pentru returul produselor se va considera ca ai returnat produsul in momentul in care ai predat coletul curierului desemnat de noi. In schimb in cazul in care ai apelat la o firma de curierat, produsul/produsele vor fi eligibile pentru retur doar daca vor ajunge la timp, adica daca vor ajunge inainte sa se depaseasca termenul de 14 zile calendaristice din momentul in care coletul a ajuns in posesia clientului pana cand produsele au ajuns inapoi la depozit. Depasirea acestui termen anuleaza dreptul de retur. In astfel de cazuri vei fi anuntat pe email ca ai pierdut dreptul de retur, iar produsele vor putea fi livrate inapoi dupa cum urmeaza:
a. In cazul in care ai apelat la o firma de curierat care sa aduca produsele la noi, se va plati o taxa de pana la 24.99 RON exclusiv prin card bancar sau transfer bancar, reprezentand contravaloarea serviciilor de livrare pentru a putea trimite produsele inapoi la tine. Plata se va face exclusiv prin card bancar sau transfer bancar. b. In cazul in care ai ales ca noi sa apelam in locul tau la o firma de curierat, se va plati o taxa de pana la 24.99 RON pentru serviciile de livrare, reprezentand contravaloarea serviciilor pentru livrarea de la tine pana la depozit, dar si o taxa de pana la 24.99 RON, reprezentand contravaloarea serviciilor de livrare pentru a putea trimite produsele inapoi la tine. Plata se va face exclusiv prin card bancar sau transfer bancar.
Dupa ce ai fost instiintat ca ai pierdut dreptul de retur pentru ca produsele nu au fost livrate la timp, perioada maxima de depozitare a acestora este de 6 luni, timp in care daca nu se va solicita returnarea lor, vom lua in considerare abandonarea produselor si directionarea acestora catre casare. Produsele vor fi depozitate de catre noi in toata aceasta perioada, iar dupa 10 zile calendaristice de la notificare dupa pierderea dreptului de retur, se va aplica un tarif de depozitare de 5 lei/zi.
Adresa la care se vor livra produsele pentru retur este: Cluj-Napoca, CJ
str. Tulcea 6, bloc M2
cod postal 400594
OLBO INTERNATIONAL S.R.L.
Persoana de contact: Dragos B.
Telefon: 0756 214 013